قانون جذب

 آیا میدانید که قانون جذب چیست؟ البته این روزها اگر از پشت کوه های آلپ هم آمده باشیم حتما یک بار اسم این قانون به گوشمون خورده است پس بهتره که سوالم رو جور دیگری مطرح کنم. شما به قانون جذب اعتقاد دارید؟ نه از اون اعتقادات شاخ و دم دار که میگوید من توخونه روی مبلم لم داده و پا روی پام میندازم و تنها با فکر کردن به پول بدون اینکه کوچکترذین اقدامی کنم ثروتمند میشوم ها نه اگر در موارد کوچک تر هم به قانون جذب اعتقاد داشته باشید، به شما پیشنهاد میکنم که این متن را تا انتها مطالعه کنید. مثلا برایتان پیش آمده که خیلی اتفاقی به یکی از دوستانتون فکر کنید و او را در خیابان ببینید؟ و یا به غذای محبوبتان فکر کنید و شب که به خانه میروید ببینید همان غذا را مادرتان برای شام پخته است؟ اگر این تجربیات کوچک را داشته اید پس شما حتی اگر بی اعتقاد ترین آدم روی کره ی زمین باشید باز هم ندانسته از قانون جذب استفاده کرده اید پس پیشنهاد میکنم که با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

قانون جذب چیست؟

خود من که الان اینجا نشستم و دارم این پست رو باهاتون به اشتراک میزارم تا حالا هزارجور تعریف قلمبه سلمبه و شاخ و دم دار در مورد قانون جذب شنیده ام که حقیقتا بعضی هاشونو باید چند بار از روی تعریف میخواندم تا متوجه منظور نویسنده بشم برای همین مطمئنم که شماهم تعاذیف عجیب و غریبی از قانون جذب شنیده اید که شاید اصلا حقیقت هم نداشته باشن پس میخوام یه تعریف خیلی ساده بهتون ارائه بدم: قانون جذب یعنی یه مکشی بین چیزهای شبیه به هم هست که باعث میشه جذب هم شوند. مثلا شما در طول زندگیتون به صورت ناخودآگاه با آدمهایی اشنا میشوید که از جنبه های مختلف به شما شباهت دارند.

تعریف دقیق تر قانون جذب

قانون جذب مفهومی را مطرح میکند تحت عنوان انرژی و این انرژی دقیقا یعنی چی؟ بر اساس این قانون هرچیزی که بتوانید تجسم کنید از گربه ای که در کنارتان راه میرود تا ماشینی که سرکوچه پارک است و تلفن همراهی که در دست گرفته و حتی انگشت های دستتان که بر روی تلفنتان میلغزند همگی از انرژی تشکیل شده اند. قانون جذب میگوید بنیان همه چیز انرژی است و انرژی های مشابه خواه ناخواه جذب یکدیگر میشوند. مثلا با فکر کردن به دوستتان که بالاتر مثال زدم و یا فکر کردن به غذای مورد علاقتان انرژی مشابه آن را تولید میکنید. این روند قانون جذب را به کار می اندازد و خیلی اتفاقی دوستتان را در خیابان میبینید و یا آن غذا را برای وعده شامتان میل میکنید.

چطور از قانون جذب استفاده کنیم؟

خب خب خب رسیدیم به عنوان مورد علاقه ی من یعنی: چطور از قانون جذب به نفع خودمون استفاده کنیم. یعنی حالا که فهمیدیم این قانون چه بخواهیم چه نخواهیم همیشه داره اجرا میشه پس این سوال مطرح میشه که چجوری از قانون جذب برای رسیدن به آرزوها و اهدافمون استفاده کنیم؟  جواب خیلی ساده است. شما اشرف مخلوقات خداوند هستید چرا نتونید؟ تبریک میگمشما تنها مخلوق پروردگار هستید که قدرت تفکر داره و قانون جذب هم میگفت که افکار آدما انرژی هم متفاوت دارند پس کافیست به اون چیزی که میخواین با حس خوب فکر کنید تا قانون جذب به کار بی افته و اون چیزای که متناسب با انرژی افکار شما هستند به زندگیتان جذب کند.
پایان

Comments

Popular posts from this blog

قیمت کابینت ام دی اف

عزت نفس