حوله تن پوش

 

حوله پالتویی که بیشتر با نام حوله تن پوش شناخته می شود و در رنگ ها و سایزها و مدل های متنوعی تولید می شود بسیار کاربرد دارد حتی علاوه بر استفاده شخصی انتخاب حوله تن پوش مناسب به عنوان هدیه نیز بسیار رواج دارد و افراد زیادی آن را عزیزانشان هدیه می دهند اما علاوه بر زیبایی که بسیار در حوله ها دیده می شود کارایی و کیفیت حوله تن پوش بسیار حائز اهمیت است و نکاتی که در هنگام خرید حوله باید به آن توجه کنید وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم .

حوله بزرگسال یا کودک

حوله تن پوش ها از نوزاد و کودک و نوجوان گرفته تا برای افراد بزرگسال در سایزهای متفاوت تولید می شود بنابراین خیالتان راحت باشد که در هر اندام و سنی که باشید حتما حوله مناسب خود را پیدا می کنید همچنین حوله تن پوش ها در رنگهای متنوعی نیز وجود دارد که لذت استفاده از آن را چند برابر می کند .

سایزهای متفاوت حوله تن پوش

حوله تن پوش بزرگسال معمولا در سایزهای اسمال , مدیوم , لارج و ایکس لارج تولید می شود و قد هر کدام از این سایز ها به ترتیب 115, 125 , 135 و 145 سانتی متری می باشد که بنا بر سلیقه و اندام خود ب راحتی می توانید حوله مناسب خود را خریداری نمایید . اما حوله تن پوش بچگانه سایز های متفاوتی دارد که 60 , 70 , 80 , 90 , 100 و 100 سانتی متر است در ادامه جدول سایزبندی حوله تن پوش کودکان را مشاهده می کنید.

کیفیت و کارایی حوله تن پوش

کیفیت و کارایی حوله تن پوش مهم ترین عامل در آن است که خود کیفیت نیز به موارد بسیاری از جمله جنس و ویژگی های حوله بستگی دارد . یک حوله تن پوش خوب معمولا از پنبه 100 درصد تولید شده است و دارای نرمی و لطفات بسیاری می باشد همچنین مهم ترین نکته در کیفیت حوله که جذب آب آن است به درستی در این محصول باید باشد . حوله تن پوش ها در انواع مدلهای کلاه دار , دارای کمربند و جیب و حتی بعضا کلاه مجزا دارند تولید می شود که شما می توانید هر کدام از این ویژگی ها که باعث افزایش کارایی حوله شما می شود را انتخاب نمایید.

داشتن حوله تن پوش کلاه دارد می تواند خشک کردن موهای شما را به سادگی انجام داده و موها همزمان با بدن خشک شود بنابراین توصیه می شود ترجیحا از حوله تن پوش کلاهدار استفاده کنید همچنین بستن کمربند حوله می تواند کمک کند تا خشک شدن کامل شما به کارهای روتین خود در منزل بپردازید و از لحظات خود لذت ببرید.

رنگبندی حوله تن پوش

با وجود اینکه حوله تن پوش ها در رنگهای متنوعی تولید شده است و گاها چند رنگ در حوله دیده می شود اما توصیه میشود از حوله تن پوش تک رنگ که تنها یک رنگ در آن استفاده شده است استفاده کنید که اگر در اثر شستشو تغییرات رنگ انجام شد حوله شما همان زیبایی روز اول را دارا باشد همچنین افرادی مانند عروس و داماد ها از حوله تن پوش ست استفاده می کنند ک با توجه به تنوع بالای رنگ می توانند به راحتی حوله های خود را با هم ست کنند. البته حوله های کودکان برای آنکه کودک را علاقه مند به استحمام کند ترجیحا باید از رنگ ها و شکل های متنوعی باشد .

شستشوی حوله تن پوش

حوله تن پوش و تمام حوله ها دارای حساسیت و نکات شستشوی خاصی می باشند که در هنگام شستشو باید به آن توجه کنید . یکی از آن نکات این است که از شستن حوله تن پوش با سایر لباس ها جدا خودداری کنید این مورد هم از نظر بهداشتی و هم از نظر ترکیب رنگ حوله توصیه نمی شو همچنین حوله باید در آب با دمای مناسبی و با مواد شوینده خاصی شستشو شود که ممکن است برای سایر لباس ها مناسب نباشد . اگر حوله تن پوش خود را با  دست می شورید از چلاندن و پیچاندن حوله خودداری نمایید زیرا این کار باعث تغییر حالت پرزهای حوله شده و در طول زمان آبگیری آن را کاهش می دهد.

Comments

Popular posts from this blog

قانون جذب

قیمت کابینت ام دی اف

عزت نفس